sobota, 5 października 2013

Smaczny początek dnia


Nieodłącznym elementem mojej porannej rutyny są śniadania. Nie ma mowy, żebym wyszła z domu bez zjedzenia czegoś smacznego. To daje mi energię na kilka następnych godzin i pozytywne nastawienie do świata i ludzi ;)

Dziś przedstawiam Wam moje dwa patenty na MEGA SZYBKIE, ZDROWE, SMACZNE I TANIE ŚNIADANIE.
#1 Musli, jogurt, owoce - jeśli lubisz na słodko zacząć nowy dzień ;) Przygotowanie zajmie...może 2 minuty? Wrzucasz wszystko do miski, polewasz jogurtem i gotowe! Dobór składników zależy tylko od Was :)


#2 Kanapki. Być może temat dość oklepany i nie wyobrażacie sobie, że ten "zwykły" posiłek może być przyjemny i smaczny? Moja rada jest prosta: kolory! Swoje kanapki ozdobiłam sałatą i żółtym pomidorem (przepyszny!). Pieczywo wieloziarniste, wędlina, która może być zastąpiona czymś innym. W ogóle wszystko może być inne: możecie wykorzystać paprykę, ogórki, ugotowane jajko, rzeżuchę (przecież tak łatwo wyhodować ją samemu! ;))

Koszt takich śniadań to około 3-4 zł, w zależności od tego, gdzie i jakie składniki kupujecie.

SMACZNEGO!

A czy Wy jecie śniadania? Może macie równie szybkie i tanie przepisy?

PS. Wiem, że Ameryki nie odkryłam, ale zdaje mi się, że coraz częściej tak się śpieszymy, że zapominamy o podstawowych zasadach zdrowego odżywiania.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz