poniedziałek, 28 października 2013

Cytat tygodnia #5


Zazwyczaj jest sam cytat, ale dziś postanowiłam dodać swój komentarz.
Ostatnio pisałam Wam o tym, że trzeba umieć doceniać siebie i swoje sukcesy. W sobotę organizowałam w swoim mieście akcję, podczas której musieliśmy zebrać 200 sukcesów w kilkanaście minut. Początkowo myślałam: niewykonalne. Ale wiecie jakie było moje zdziwienie, kiedy nam się to udało? ;) Ludzie, kiedy już udało się ich zatrzymać, reagowali pozytywnie, tylko trochę przerażało ich pojęcie "sukces", ale przecież to mogło być WSZYSTKO CO SPRAWIŁO IM SATYSFAKCJĘ I RADOŚĆ :)

A teraz odnośnie tego, co na obrazku: tak na wstępie - zgadzacie się z tym, co napisał Coelho? Ja popieram taki tok rozumowania w stu procentach. Spróbujcie spojrzeć obiektywnie, z boku na swoje życie - czy nie robiliście kiedyś czegoś z całych sił, próbowaliście różnych sposobów, aby osiągnąć TO COŚ?
I tu moim zdaniem nie chodzi o to, że chcieliście coś mieć, nie, nie, tylko o to, co było dla Was bardzo cenne - np. przyjaźń, miłość, wymarzona praca, dziecko, genialny projekt, spotkanie kogoś, kto był/jest dla Was autorytetem... Jest mnóstwo takich nienamacalnych "rzeczy", które są dla nas bardzo cenne, o które właśnie warto walczyć do końca, do ostatniej szansy, do momentu aż wyczerpiemy wszystkie środki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz